fredag den 9. maj 2014

Bobler


Op og ned på døgnet, sprang nætter over, søvnunderslæb, indhentes, feber, snot, gennembankettræthed, beroligende medicin. Drømmer underlige drømme. Feberdrømme. Eller er det erindring? Hvad dag er det, dage der forsvandt. Jeg går ved siden af mig selv. Eller, jeg går ikke, jeg ligger. Jeg kunne godt. Gå, altså. På det ben. Men min hjerne kan ikke. 
Er i en bobbel. Med lyttebøffer på ørerne. Er lydende ikke anderledes? Det synes jeg de er. 
Det er som at være Skæv, gennem flere dage. Skæv er sjovt nok. Lidt tid. Så vil jeg gerne, at jeg er tilbage i mig selv. Landet på benene. Det er jeg ikke. endnu. Zzzzzzz.

1 kommentar:

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Den der bobbel kan både være rigtig dejlig, men på samme tid kan det også være enormt hård og frustrerende..

Håber du får sovet og finder noget ro igen..

Knus <3