tirsdag den 24. januar 2012

Tavshed - tale

Årh jeg ved ikke.
Vakler lidt mellem tavshed, og tale.
Sådan, out in the open. I terapeutisk sammenhæng. I relationer. Ja, og selv på skrift.

Nogle gange tænker jeg bare, at det måske er lidt ligemeget.
Alt det her med at tale om. Udtrykke.
Finde veje i bunken af tanker. Erindringer. Hvad der hæmmer. Ødelægger. Processen, bare hele processen.
Og at forsøge at finde nye mennesker med viden & indsigter, der skulle være mig behjælpelig.
Jeg ved det ikke.
Tænker ind imellem - what's the point?  Sådan, helt ærligt. 

Får lyst til, at klappe i som en østers.
Trække ordene til mig.
Lukke i.
Ned.


Ja, det er også meget fremsigtet Silje. Flot. Det kommer du milevidt med.

Men, altså. Ihhh! Det fører jo alligevel ingen vegne, tænker jeg stille mens tårerne triller.
Opgivende. Hensat, til et øjeblik af selvynk, patetisk frustreret og overvældet.

Måske er det også noget med, at jeg egentlig blot lige nu, er pissehamrende træt af, at vide det ikke er det. Ligemeget. Træt af at vide, at det er vigtigt. At jeg har brug for det. Træt af processen.
Ville måske ønske, at jeg var et andet sted, end jeg reelt er.
Jeg gider ikke have brug for det! Basicly. 

Ingen kommentarer: