torsdag den 1. oktober 2009

Holder vejret mens jeg venter

Jeg kan ikke holde ud
at hun er her ét eneste minut længere!

Hun flytter på lørdag
Min veninde
Hende, som har overtaget mit hjem
Min veninde
Hende, som ikke har været min veninde
lige siden den dag hun flyttede ind.

Hun lovede at flytte idag

Hun sover i rummet ved siden af mig lige nu
og jeg sidder & græder i natten
Stille
Uden lyd
Prøver at forsvinde

Ville ønske hun ikke var her
så jeg kunne trække vejret

Jeg kan ikke holde ud
at hun er her ét eneste minut længere!

Sådan har det været i månedsvis nu

Hun har ikke spurgt
bare gjort.....
Hun har ikke spurgt hvor længe
bare taget..
Hun har ikke givet mig fred
Hun har givet mig kaos.

Jeg ville faktisk ikke bo sammen med nogen
Det blev bare sådan
Jeg ville faktisk ikke have hende så tæt på
Det blev bare sådan

Jeg kan ikke sige fra
Det er mit største problem

Jeg kan ikke sige fra
og ender med at udslette mig selv
Det værste er
at jeg godt ved det
Men jeg gør det alligevel?

Jeg ville faktisk ikke have hende boende
jeg ville faktisk helst have sagt NEJ
Men jeg sagde ikke noget
og har intet sagt
i det år der er gået

jeg kan ikke sige fra
og holder hellere vejret
og mister mig selv
mens andre er lykkeligt uvidende.

Det gør ondt at se, at jeg behandler mig selv på den måde.

På lørdag
Det føles så langt væk

Tårerne triller ned af min kind

Hun har overtrådt mine grænser
hver dag
i 8 måneder

Og jeg har ladet hende gøre det

Derfor sidder jeg her i natten
og græder lydløst
mens jeg venter.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor jeg bare kender den følelse alt for godt!

Unknown sagde ...

blev skilt fra en psykisk og fysisk voldelig psykopat for 3 år siden og fik den fulde forældremyndighed over mine 6 mindreårige børn.
selvom hun er væk ... og ikke har nævneværdig kontakt med børnene, er hun stadig ikke ude af mit liv.
jeg sidder også og græder over en person, jeg forlængst burde være skilt af med i mit og børnenes liv ...