torsdag den 21. juni 2012

Jeg smækker døren, til den forbliver lukket

Jeg gider ikke skrive om det mere.
Jeg gider ikke tale om det mere.
Gider ikke tænke på det mere.
Gider ikke have det.
Gider ikke kende det.
Gider ikke - dét, mere.

Gider. Det er sådan et vagt ord.
Kan ikke komme i tanke om et andet.
Gider ikke. Træthed. ?
Vil ikke. Besluttet. Mere power ?

Det er ligemeget. Hvilket.
Ligemeget. Hvorfor.

Jeg vil 'bare' bruge al min energi, på at komme tilbage på et andet spor.
Jeg ved, at jeg har været der.
Måske i glimt. Måske for en længere periode. Stund.
Kan ikke huske det.
Kan bare huske, at jeg kan.

Jeg gør hvad jeg kan.
Hele tiden.
Nu vil jeg kunne noget andet.

Væk fra det her.

Lukke døren.
Smække den, til den forbliver lukket.

BANG!
Igen & igen.

Det er ligemeget om den går op igen.
Så vil jeg lukke den. Een gang til.

Jeg må en anden vej.
Åbne for noget andet.

Ja.


________

Jeg håber du får en rigtig god sommer.
Tak fordi du læste med.
Vi ses 

Ingen kommentarer: