torsdag den 19. november 2009

Undskyld

Jeg vrisser af mine omgivelser.
Skærer dem af, midt i en sætning. Hele tiden
Og jeg græmmes over mig selv.
Sådan er jeg ikke!!!

Undskyld.

Jeg magter ikke at tale med dig
eller nogen, for den sags skyld
Lad mig være! Skriger alting i mig
og jeg higer efter ensomheden og ro.

Undskyld.

Jeg er så frustreret
og presset til det yderste
Bliver hysterisk over din talestrøm
og fejer dig af vejen, inden du når at tale

Undskyld.

Mit hoved er fyldt!
fuldstændig til randen
og jeg orker ikke dine ord
Får lyst til at skrige; Hold nu kæft!

Undskyld.

Der er ikke plads i mit hoved
til dig også
Og det piner mig af helvedes til.
Jeg synes jeg opfører mig som et dårligt menneske.

Undskyld.

Der er sket noget med mit overskud
min indlevelse og min tålmodighed
Den er væk
Gemt bag dyb frustration

Undskyld

Jeg er så træt! af at høre mine egne tanker
Høre dem kværne rundt, dag & nat. Dér, indeni hovedet.
Træt af at høre min egen tankegang
køre i ring. Forfra. Igen og igen.

Hvis du vidste hvad jeg tænkte
Hvor mange ord der er spærret inde i mit hoved
ville din talestrøm aldrig stoppe
Og jeg magter det ikke.

Undskyld.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

søde du <3 Jeg ved præcis hvordan det føles - du er bare fantastisk dygtig til at få sat ord på...og tusinde tak fordi u hjælper mange incl dig selv.. knus